در این صفحه با مهمترین آزمون های بین المللی که در آموزشگاه زبان تمدن (وندایی) تدریس می شوند آشنا می شوید.

آزمون های بین المللی: سیستم آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است.یک امتحان برای تشخیص تسلط زبان انگلیسی افرادی که قصد زندگی و یا کار در کشور هایی دارند که زبان ارتباطات آن، انگلیسی است. در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. که نمره های هر مهارت از 1 تا 9 می باشد .

آزمون های بین المللی

آزمون بین المللی IELTS زبان انگلیسی
سیستم آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است.یک امتحان برای تشخیص تسلط زبان انگلیسی افرادی که قصد زندگی و یا کار در کشور هایی دارند که زبان ارتباطات آن، انگلیسی است. در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. که نمره های هر مهارت از 1 تا 9 می باشد .
آزمون بین المللی TOEFL زبان انگلیسی
تافل نام آزمونی است که میزان توانایی شما را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس ETS در سه نوع کاغذی، کامپیوتری و اینترنتی برگزار می‌شود مدرک تافل تنها دو سال اعتبار دارد.
آزمون بین المللی TEF زبان فرانسه
آزمون زبان فرانسه TEF چیست؟ آزمون (TEF (Test D'évaluation De Français يا آزمون ارزشيابي زبان فرانسه، يكي از شناخته شده ترين آزمون‌هاي بين‌المللي زبان فرانسه براي خارجيان است که جهت: 1- ادامه تحصیل در کشورهای فرانسه زبان 2- اخذ ملییت فرانسه 3- مهاجرت به کانادا و اخذ ملیت کانادایی 4- سنجش زبان فرانسه در محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. آزمون TEF دارای 3 نوع می باشد . انواع این آزمون به شرح زیر است: 1. TEFaQ : این آزمون ویژه افرادی است که قصد مهاجرت به کبک یا تحصیل در یکی از 7 دانشگاه کبک در کشور کانادا را دارند . اغلب مردمان ساکن در استان کبک کانادا ، فرانسوی زبان هستند . 2. TEF Canada : این آزمون ویژه افرادی است که قصد مهاجرت یا تحصیل در کانادا را دارند . 3. TEF : این آزمون جهت ارزیابی دانش افراد از زبان فرانسه می باشد . این آزمون برای
آزمون بین المللی CAE زبان انگلیسی
آزمون CAE چیست؟ آزمون زبان انگلیسی سطح پیشرفته دانشگاه کمبریج Certificate in Advanced English یا به عبارتی CAE آزمونی بین المللی است که توسط بخش آزمایش و ارزیابی زبانی دانشگاه کمبریج برای ارزیابی افراد دارای سطح پیشرفته (C1) طراحی شده است بخش های آزمون CAE آزمون CAE شامل ۴ قسمت است که چهار مهارت کلیدی زبان را مورد آزمایش قرار می دهند: Speaking ,Listening ,Reading ,Writing در صورت شرکت در امتحان نتایج جدید جایگزین نتایج قبلی خواهند شد. همچنین شرکت کنندگان یک مدرک CAE که در آن سطح زبان فعلی آنها و امتیاز زبانی آنها در ترازبندی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج دریافت می کنند. نمره CAE نهایی شرکت کننده ازمیانگین نمرات همه ی مهارت ها (خواندن، نوشتن، شنیدن و گفتار) تشکیل می شود.
آزمون بین المللی FCE زبان انگلیسی
آزمون FCE چیست؟ این آزمون یکی از آزمون‌های معتبر در سطح جهان است که می‌تواند تاییدکننده سطح یادگیری در مرحله Upper-Intermediate باشد. آزمون FCE از چهار بخش اصلی reading ,speaking , listening, speaking تشکیل شده است.
آزمون بین المللی GRE General
آزمون جی آر ای جنرال چیست؟ آزمون GRE به دو صورت ورقه ای و کامپیوتری برگزار می شود که نوع کامپیوتری آن در ایران برگزار نمی شود. نوع عمومی امتخان GRE ورقه ای شامل سه بخش می باشد: * Quantitative (ریاضیات) * Verbal (واژه) * Analytical Writing (بخش نوشتاری)

آزمون های بین المللی

آزمون بین المللی